!-- Facebook Pixel Code -->

Retururi

Conform legislatiei in vigoare produsele pot fi returnate de consumator in  termen de maxim 14 zile de la data la care a intrat in posesia lor ,fara ca acesta sa aiba obligatia de a motiva decizia. DISIPA COM  se obliga ca in maxim 5 zile lucratoare de la restituirea produselor sa returneze sumele incasate in contul indicat de client .

Costurile aferente oricarui retur,restituire sunt suportate de client si pot fi expediate la adresa:

prin Fan Courier :

           DISIPA COM srl

           tel.0799522541

           email:   disipa.ro@gmail.com

           Sediul Fan Courier Motru

           Motru-Gorj

           215200

prin Posta Romana :

          DISIPA COM srl

          str. Principala Bl.A16, Sc. A, Apt.12

          Matasari-Gorj

          217295

Este obligatoriu sa ne avizati pentru a demara procesul de restituire !

    contact :    email      disipa.ro@gmail.com 

                    telefon         0799522541

Atentie!

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Va rugam ca in momentul expedierii coletul sa contina urmatoarele documente/date:

1. Copie dupa factura

2. Certificatul de garantie al produsului in original

3. Coordonatele bancare ( numele si prenumele titularului de cont,codul IBAN) unde se vor restitui sumele cuvenite

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Daca produsul indeplineste conditiile de retur, adica a fost returnat in aceeasi stare in care a fost primit si in termenul agreat,  sumele incasate din care se scade valoarea costurilor de returnare ( daca returul a fost organizat de noi) se restituie in contul bancar comunicat de client.